יתרונות העיסוי הרפואי

לא כולם מכירים את נפלאות העיסוי רפואי-שיקומי לכן מצרפת מאמר אשר יעשה לכם סדר בדברים ויאפשר לכם להתוודע אל היתרונות הגדולים של העיסוי הרפואי שיקומי ואולי יסייע לכם להתמודד עם כאב שחשבתם שאיננו בר-טיפול:
עיסוי רפואי שיקומי, הינו שיטת טיפול מדויקת העושה שימוש בידע נרחב באנטומיה ודרך הכרת מערכת שלד-שריר בכל הגוף.
הטיפול מתחיל בתשאול ואיבחון כדי לנסות להבין מהו שורש הכאב והבעייה, ונמשך בבדיקת תנועתיות הגוף כולל טווחי תנועה.הטיפול כולל מגוון של טכניקות עיסוי בעיקר לימפאטי ושיקומי, ובסוף הטיפול תינתן הנחיה שתשלים את הטיפול גם לאחריו בבית.יהיה ניתן לקבוע סדרת טיפולים על פי הצורך והמצב.
עיסוי רפואי מאוד מזכיר את הטיפול הפיזיוטראפי במובן הזה שיש התייחסות למורכבות האדם, בין אם על בסיס רגשי או בין אם מדובר ברקמות הרכות, במפרקים, בשרירים, בשלד, מצב בלוטות הלימפה, הרצועות והגידים. הרעיון הוא לתת מענה רפואי ובריאותי לכל אספקט ולכל חלק הדורש התייחסות מיוחדת. הטיפול מסייע להזרמה טובה יותר של דם בגוף, דבר המעורר את החיוניות, מסייע בגמישות העור והשרירים ומעודד חידוש רקמות אשר ניזוקו כתוצאה מפציעה או פגיעה. הדבר מקל מאוד על כאבים, ומסייע לאנשים להתמודד איתם ביתר קלות, באופן מיוחד כאשר השגרה מחייבת אותנו ברוב הפעמים להתמודד עם אתגרים יומיומיים.
העיסוי הרפואי שיקומי מאפשר הקלה גם ברמה הנפשית משום שהוא מרגיע, משרה שלווה לשינה טובה יותר, מסייע מאוד בהתמודדות נגד חרדות ולחץ נפשי ונותן זמן להחלמה מטיבה.

במה הטיפול יכול לסייע?

כאבי צוואר - תפוס, דלקת, קרע או כאב על רקע ניווני
פציעות ספורט למיניהן כולל פריצת דיסק או בלט דיסק
כאבים באגןסיאטיקה (אישיאס)
כאבים אחרי ניתוח אורתופדיכאבי ברכיים וירכייםכאבים לכל אורך עמוד השדרהכאבים אחרי תאונת דרכים או תאונת עבודה
מגבלות תנועה במפרקיםכאבי שכמות 
כתף קפואה וכל דלקת שמפרק הכתף
כאבים אקוטיים וכרוניים כמו מיגרנה וכאבי ראש חוזריםהמרצה של מחזור הדם לסוכרתיים (ללא פצעים או כיבים וללא בצקת בור)פיברומילאגיהועוד
זקוקים לטיפול מבריא ומרגיע שיחזיר אתכם לשגרה שמחה?
צרו איתי קשר וקבלו מענה מקצועי, ממוקד ויעיל.

הקליניקה נמצאת בקיסריה ונותנת מענה לכל האיזור כולל נתניה, חדרה, בנימינה, פרדס-חנה - כרכור, זכרון יעקב וכל יישובי חוף הכרמל.
הטיפול מיועד לנשים בלבד.

לרשום תגובה